10 Mayıs 2011 Salı

Eşek

   Bir laf vardır , " tanrı sevdiği kuluna önce eşşeğini kaybettirir, sonra onu buldurup mutlu eder" diye.

   Telefonum çaldı boşboş oturup birşeyler karaladığım sırada. Hiç dikkat ettiniz mi, telefonun çalan melodisi sabit bile olsa, o melodi arayan insanın ismi okununca kulağa farklı gelir.Hele bana olduğu gibi arayan eski kız arkadaşsa , birden çalan melodi http://www.youtube.com/watch?v=niqrrmev4mA bundan, http://www.youtube.com/watch?v=k_Jg4p-SjfI bu tarz şarkılara geçebilir.

   Bir insanı zor duruma düşürmek isterseniz, ona beklemediği anda beklemediği (muhtemelen sesinden rahatsız olacağı) biri tarafından telefon ettirin. Sonuç yüzde yüz başarılı (facebook eklentisi başarısı değil).

   Sesi ciddi anlamda kötüydü, tıp literatüründe yüzde 10 ila gösterilen bir oran olan "hamilelik belirtisi olmadan hamilelik" yaşamış. Ve bana veridği haber, bu 13 haftalık bebekten düştükten sonra haberdar olduğu ( mizahi bir blogta bu kısım can sıkıcı farkındayım) ve bundan haberimin olmasını istediğini söyledi ( bu tarz hamileliklerde yüzde 50 oranında düşük mevcutmuş ).

   Siz bir anda insanın cehenneme sokulup sonra cennete atılıp ardından dünyaya geri atılması nasıl bir histir bilir misiniz? Ben de bilmezdim, artık biliyorum.

   Hatun için şanssız bir durum, ama şanslı da bir durum. Benim için tamamen şanslı bir durum, ama en şanslı olan, benim gibi bir "baba"ya ( söylerken bile rengim kaçıyor) sahip olmaktan son anda kurtulmuş, hocam ben çekemem ya dünyayı diyen gariban ufaklık.

   Kabul ediyorum, garip hislere gark etti bu durum beni, ama bu mevzu hakkında hissetmem gerekenleri hala tam hissettiğime inanmıyorum, çünkü insanın iç dünyasında bu kadar farklı hisse her yok, o kadar şeyi bir anda hissedemez.

   İşin özü, tanrı beni durduk yerde (depresyona kaymıştım haftasonu, şu anda tamamen boş gözüken bir mevzuudan dolayı) mutlu etti, ve sanırım uyardı.

   Ben de sizi uyarıyorum ;" şapkasız çıkmayın ". (hoş ben çıkmamıştım ama, kader)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder