19 Mayıs 2011 Perşembe

Paranoya

   Efendim, kendimi övmek gibi olmasın ama, pek çok değişkeni ve ihtimali görebilen, olası gelecek planlarını saniyeler içerisinde kurabilen, pek zeki bir adamım. Bunun sebebi, raporlu bir paranoyak olmam da olabilir, o ayrı.

   Bir sürü sosyal medyada yazıyorum, bu blogun dışında, bir blogum, bir günlük sitesi üyeliğim, facebookta not olarak yazdıklarım ve last fm günlük sayfam var.

   Hepsinde bambaşka şeyler yazıyorum, olası bir kişilik bölünmesi olabilir bunun altında. Birinde ölesiye duyarlı ve romantik, birinde komik, birinde depresif, birinde hanzo oluyorum. Ama bunların tek ortak özelliği, her yazdığım yerde, yazamayacak şeylerimin olması.

    Kimisini akrabalar takip eder, yaşadığım romantik ya da ateşli bir geceyi içimden dökemem. Kimini eski kız arkadaş takip eder, daha eski kız arkadaşıma yine aşık olduğumu yazamam bik bik etmesin diye, kimini ise arkadaşlar takip eder, dalga geçerler.

   İşin özü, iç dökmeye en ihtiyacım olan zamanların içerisindeyim, onlarca sosyal ağda " tanınmamama" rağmen, rahatça dökülemiyorum. Buraya da yapamıyorum, çünkü tanınmasam bile, maksat mizah ya, Cem Yılmazlıktan başka rol çalamıyorum burada.

   Ne söylendim amına koyim, bak en azından söylenebildim, bu bile bence bir avantajdır, bir rahatlamadır.
   Hayatın bana biçtiği onlarca rol içerisinde, hiçbir rolü hakkıyla oynayamıyorum.Çünkü, tam hazırlığımı, provamı yapıp sahneye çıktığım anda, tüm rol ve oyun içeriği değişiyor, ve ben başka bir rolü başarısızca canlandırıyorum. Öyküler genelde trajikomik içeriklere evrildiğinden, benim tökezlediğim her sahne seyirciyi daha da güldürüyor. Öbür gün başıklarda efsanevi oyunculuğum var, takdir ediliyorum , ama bilmiyorlar ki içten içe ağlıyorum kuliste. Yeteneklerimi sergileyemedikten sonra, istemediğim bir başarı sergilesem ne değişir?

   İşin özü beni okuyan, ya da okuyacak olan 2 3 insan, sizden başka kimsem yok, en yakınıza gelen her insan bir o kadar uzağınıza gider, o kadar yakındır ki artık size, anlatamazsınız ona. Tek varlığım sizlersiniz.

Beni sizler yarattınız gibi oldu lan !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder