14 Mayıs 2011 Cumartesi

Oyun Parkı

   Kaç yaşına gelirse gelsin insanın, hoşlandığı birine yaklaşacak yol bulmasını izlemek ( bu kişi siz bile olsanız) komiktir. Özellikle, karşınızdaki geçmişte birşeyler yaşadığınız biriyse , ve size artık zerre ilgisi yoksa , işiniz daha vahim, ve trajikomiktir.

   Aslında ben burada biraz daha kişisel anlatacağım, ve düştüğüm komik durumu anlayın isteyeceğim, dikkatinizi verin.
 
   En basiti, bir şekilde, bir gün bu bloga bu tivitır hesabına denk gelir de , belki anlar bazı şeyleri diye umut ediyorum. İlkokulda "aşık" olduğu kızı döven erkek çocuğundan ne farkım var ?

   Beni terkedişinin külleri ancak havaya karışmıştı, bu süreç zarfında, onlarca "amerikan pastası " tadında manasız gençlik komedisi izlemiş, onlarca hatuna sırf bir hatuna yazmak için yazmış, hatta klasik terkedilen adam tepkisi olan " 2 ayı geçirdiğim ilk ilişkimde evlenmeyi düşünmeliyim" tepkisini bile vermiş, belki de gümüş ama takıldığında 28 kilo ağırlığını parmaktan ziyade ruhta oluşturan yüzüüe yaklaşmıştım . Oysa, o yüzük saurondan gasp edilen güzel yüzük olsa, bambaşka olurdu durum, lakin bu başka bir yazının konusu.

   Ama en acısı bu değildir, arkadaş ortamlarında "abi aştım ben onu ya, özlemiyorum, düşünmüyorum" artık raconu kesmektir. Bu enfes ve dilde adeta buz gibi kayan yalana birkaç gün kendinizi bile inandırabilirsiniz, ama herşey gözlerine baktığınız bir mekana yine gidene kadar geçerlidir. Belki terkedilmenin acısıdır bu, sanırım ikisinin arasında çok ince bir çizgi var, "beni nasıl terkeder, benim gibi cud lav ve bired pit karması bir adamı nasıl bırakır" acısı özlemekten daha öne geçebilir. Yani, bizi artık ömrünü doldurmuş bir ilişkiye zorla geri çekmeye çalışan şey, egomuzdur.

   Benden ölesiye çekinmesine ve korkmasına rağmen ona iyi davranmaya çalıştım, belki de bu ani iyi davranışlar onu korkutmuştur daha fazla. Bunun tek sorumlusu holivuddur bence, temiz yüzlü, iyi niyetli çılgın katilleri hikayelerde öyle çok işlediler ki, birine gerçekten iyi davrandığında bile biber gazı soluma oranın yüksek.

   Uzun lafın kısası, ölüyor olsa aklına beni aramak gelmeyecek bir eski sevgiliye vurgunum. Belki de değilim, ama tek bildiğim, jet packe bindiğim bir rüyada bile onun olduğu. ( neden öyle rüya gördüğümü bilmiyorum ). Belki yazıyı okuyacak kadar sabırlı olanlardan bir fikir çıkabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder